Årsrapport för år 2016

Årsrapport för år 2016

Ideella Kulturföreningen hade under år 2016 fem möten och sammankomster. Dessa hölls i Närke, Västergötland, Västmanland och Uppland. Den sammankomst som lockade flest folk var då föreningen besökte Arboga under sommaren då sju personer deltog. Mötena var mindre än året innan då hela 13 sammankomster och möten hölls. Men om mötena inte var många så var 2016 istället det mest framgångsrika året på internet. 654 artiklar lades upp på bloggen ideellkulturkamp.wordpress.com som senare bytte namn till ideellkulturkamp.com. Varje dag under året lades minst en artikel upp på bloggen och 56292 visningar gjords på ideellkulturkamp. Totalt sedan 2012 fram till sista december 2016 har 99 551 visningar gjorts. Föreningen började även använda twitter.

Nya medlemmar tillkom, inga tidigare medlemmar slutade vara med under året. Nya skribenter tillkom även de. Sju personer har bidragit med artiklar under 2016.

Henrik Andersson ordförande

Google+-foto

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut /  Ändra )